Портфоліо











Міляєва Анна МиколаЇвна вчитель  обслуговуючої праці, класній керівник 6-Є класу.

Народилася в м.Кіровограді 16 грудня 1983р.

1991-2001рр навчалася у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №18.

2001-2004рр закінчила з відзнакою "Кіровоградський професійний ліцей побутового обслуговування". 
2007-2011рр отримала базову вищу освіту за напрямками підготовки "Технологічна освіта" та здобула кваліфікацію бакалавра, вчитель технологій та креслення, у КДПУ ім. В. Винниченка.

У 2012 р. закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка отримала вищу освіту за напрямком підготовки  " Технологічна освіта" та здобула  кваліфікацію спеціаліста вчитель технологій, профільного навчання (конструювання та моделювання одягу), креслення.

Педагогічний стаж: Працюю вчителем з 2вересня 2013 р.



Працюю над темо: Групова навчальна діяльність учнів на уроках як  вид інтерактивної педагогічної технології.

Самоаналіз роботи.
При втіленні в процесі трудового навчання освітніх стандартів з предмету особливе місце займає групова навчально-пізнавальна діяльність учнів.
Під груповою формою навчання  розуміють таку форму організації навчальних занять, за якою певній групі школярів ставиться єдине навчальне завдання, для розв’язання  якого необхідне об’єднання зусиль усіх членів групи, тісна їх взаємодія.
На власному досвіді я переконана, що групова навчальна діяльність учнів дозволяє продуктивніше організовувати роботу на уроках. Самостійну роботу учнів розглядаю як одну з форм групової діяльності, що забезпечує більш високу активність творчості школярів, спрямовану на максимально можливих навчальних результатів.
Після втілення на своїх уроках групової навчальної діяльності помітила, що найефективніші результати отримуються, якщо її поєднувати з іншими формами організації навчання. Застосування їх обумовлюється конкретними завданнями, які розв’язують учні на різних етапах, змістом навчального матеріалу та готовності учнів до роботи у групах.
Враховуючи різні рівні пізнавальної активності учнів (відтворюючий, творчий, інтерпретуючий) та здібностей школярів, їх можна об’єднати в чотири типологічні групи: А,В,С,Д.
Група А. Здібні до навчального предмету учні. Вони вміють самостійно працювати, творчо мислити, легко засвоювати і відтворювати теоретичний матеріал, вміють виконувати усі види завдань.
Група В. Учні мають добрі знання з навчального предмета. Володіють навичками самостійної роботи. Вміють аналізувати матеріал, виділяють в ньому суттєве, узагальнювати факти, однак частина учнів на відміну від групи А, не володіють високою працездатністю, повільніше засвоюють навчальний матеріал. Члени цієї групи відчувають  труднощі під час розв’язання творчих задач і зазвичай потребують деякої допомоги з боку вчителя.
Група С. Учні з середніми навчальними можливостями, володіють знаннями та навичками, що відповідають обов’язковим результатам навчання, застосовують матеріал за зразком, аналогією, розв’язують лише стандартні завдання. Начальна діяльність цих учнів потребує оперативного втручання.
Група Д. Учні з низькими навчальними можливостями. Вони слабо сприймають і засвоюють навчальний матеріал, не вміють розв’язувати найпростіші завдання, не володіють операціями: синтез, аналіз, узагальнення, виділення суттєвого тощо. Учні потребують постійної допомоги з боку вчителя.
Розподіляються учні на групи шляхом:
·              Шляхом спостереження за їх навчальною діяльністю;
·              Проведення анкетування;
·              Аналізу результатів виконання письмових та практичних робіт.
Таким чином, групова форма навчальної діяльності порівняно з іншими організаційними формами має низку значних переваг: за той самий проміжок часу обсяг виконаної роботи набагато більший; висока результативність у засвоєнні знань і формуванні вмінь; формується вміння співпрацювати; формуються мотиви навчання, розвиваються гуманні стосунки між дітьми; розвивається навчальна діяльність.
Як молодий спеціаліст маю потребу і постійно вдосконалювати свої педагогічні навички і знання. Щорічно відвідую семінари вчителів технології нашого міста,  де більш кваліфіковані вчителі діляться своїм досвідом і напрацюваннями. Беру участь у проведення екзаменів у ліцейних класах нашої школи,  олімпіаді  з трудового навчання, переможниця якої буде брати участь у обласній олімпіаді. Беру участь у проведені тижня трудового навчання: відкриті уроки, виставки. Постійно виступаю з повідомленнями на засіданнях методичного об’єднання трудового навчання і автосправи. Працюю над створенням власного блогу.

Запорукою успішного навчання вважаю створення пізнавально-творчої атмосфери на уроці, впровадження сучасних технологій навчання в освітній процес. Перед собою ставлю завдання активізації пізнавального інтересу за допомогою використання новітніх методичних технологій, впровадження яких потребує постійного вдосконалення своєї педагогічної майстерності.


13.12.2015р на базі школи №20 пройшла міська олімпіада в якій брала участь учениця 10-А класу Хоменко Аліна. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий